Cykl spotkań dla branży hotelarskiej
Śląska Organizacja Turystyczna oraz oddział regionalny Izby Gospodarczej Hotelarstwa Polskiego w woj. śląskim rozpoczęły cykl spotkań dla hotelarzy z województwa śląskiego. Inicjatywa ma na celu promocję regionu wśród pracowników średniego i wyższego szczebla hoteli – od pracowników recepcji, mających w codziennej pracy bezpośredni kontakt z gościem, przez działy sprzedaży aż po pracowników marketingu hoteli. Spotkania odbywać się będą cyklicznie. Spotkanie inaugurujące cykl spotkań odbyło się 19 października 2022 r. w Hotelu Best Western Mariacki w Katowicach. Docelowo spotkania mają stać się płaszczyzną wymiany informacji oraz cyklicznych wizyt studyjnych w wybranych destynacjach i atrakcjach turystycznych, tak aby zapoznać pracowników hoteli z ofertą turystyczną nie tylko ich najbliższej okolicy, ale także całego regionu. Obiekty noclegowe, hotele to kluczowe ogniwo branży turystycznej mające bezpośredni kontakt z gościem – turystą indywidualnym i biznesowym. Istotnym zatem jest, aby pracownicy hoteli – od recepcji, przez dział sprzedaży oraz marketingu, jeszcze lepiej odpowiadali na potrzeby gości dotyczące polecanych atrakcji w okolicy, rekomendowanych miejsc zarówno na dłuższy jak i krótki pobyt. Podczas spotkania zaprezentowana została również idea nowopowstającego Silesia Convention Bureau – konsorcjum produktowego przy Śląskiej Organizacji Turystycznej mającego zająć się promocją turystyki biznesowej w całym regionie ze szczególnym uwzględnieniem podróży szkoleniowych, motywacyjnych, incentive z wykorzystaniem atrakcyjności turystycznej regionu. Na pierwszym spotkaniu obecni byli m.in przedstawiciele Best Western Hotel Mariacki, Novotel, Hoteli Diament, Vienna House, Monopol oraz Holiday Inn z Dąbrowy Górniczej.
Skopiuj adres i wklej go w swoim WordPressie, aby osadzić
Skopiuj i wklej ten kod na swoją witrynę, aby osadzić element