Szkolenie dla członków Szlaku Kulinarnego Śląskie Smaki

18 kwi, 2019 | Aktualności

W dniu 16 kwietnia 2019 w budynku siedziby Śląskiej Organizacji Turystycznej w Katowicach odbyło się szkolenie dla członków Szlaku Kulinarnego Śląskie Smaki.

Kilka słów o samym szkoleniu.

Temat: Jak promować restauracje i szlaki kulinarne? W ramach korzystania z mediów społecznościowych.

Co zrobić, żeby turysta czuł się dobrze w miejscu, które reprezentujesz, stale tu wracał i przywoził ze sobą rodzinę? Jak ustrzec się wpadek, pułapek i błędów powielanych przez 90% ofert skierowanych do potencjalnych gości? Jak tworzyć praktyczne i skuteczne treści, które zachęcą typowego polskiego turystę do odwiedzenia Twojej restauracji? Jak przekonać turystę do podzielenia się w mediach społecznościowych pozytywnymi emocjami z Twojego miejsca?

Słowa mają moc. Poprawa jednego słowa w ofercie potrafi zwiększyć sprzedaż dwa razy. Poprawa jednego zdania wpływa na tysiące turystów. Na szkoleniu poznasz przykłady i antyprzykłady słów i zdań, które mają realny wpływ na to, czy turysta poczuje się u Ciebie jak miły gość, czy jak niechciany intruz.

Na szkoleniu dowiesz się:

– jak rozsądnie dobierać dostępne na rynku narzędzia promocyjne?
– czy jest coś ważniejszego od technologii?
– jak wyróżnić się z tłumu i szumu informacyjnego?
– jak zwrócić uwagę turysty, który każdego dnia jest bombardowany reklamami?
– jak ustalić kto jest, a kto mógłby zostać Twoim Klientem?
– jak wykorzystać silniejszą markę do promocji własnej działalności?
– co zyskasz pracując w tematycznej grupie?
– jak efektywniej wykorzystywać do promocji kartę menu?

To szkolenie jest dla Ciebie jeśli:

– tworzysz, wydajesz, edytujesz, lub decydujesz o kształcie i zawartości ulotek, folderów lub treści na strony internetowe, promujących twój obiekt,
– wymyślasz, opracowujesz, lub bierzesz udział w tworzeniu szlaku kulinarnego lub innego szlaku turystycznego,
– odpowiadasz za wizerunek i promocję turystycznego miejsca, restauracji lub atrakcji, i zależy Ci na jego dobrym odbiorze przez turystów,
– na co dzień doświadczasz tego, jak w obecnych czasach zmieniły się potrzeby i wymagania turystów,
– jesteś właścicielem lub pracownikiem restauracji i zastanawiasz się, jak reklamować ją wśród turystów.

Szkolenie podniesie twoją wiedzę i kompetencje w zakresie:

– MARKETINGU – dowiesz jak podkreślać walory miejsca, które promujesz, a których sformułowań unikać;
– TECHNOLOGII – zobaczysz jak dotrzeć do współczesnych turystów poprzez analizę i dobór odpowiednich narzędzi do zaspokajania ich rzeczywistych potrzeb;
– PSYCHOLOGII – sprawdzisz, czy sposób, w jaki prezentujesz swoją ofertę, uwzględnia postępujące zmiany wywołane przez Internet w ludzkim mózgu;
– COPYWRITINGU – poznasz sposoby na skuteczne, angażujące i emocjonujące formułowanie treści w ulotkach, ofertach oraz treściach na strony internetowe;
– REDAKCJI – dowiesz się jak ważna jest poprawa stylu i jakości tekstu, oraz jak odpowiednimi słowami wpływać na wybory Klientów.

Szkolenie prowadzone było przez Fundację „Ruszaj w drogę!”

Pozostałe w tej kategorii

Podróż studyjna blogerów z Węgier

Podróż studyjna blogerów z Węgier

We współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Budapeszcie, Śląska Organizacja Turystyczna zorganizowała podróż prasową dla grupy z Węgier, w której znaleźli się  influencerzy oraz dziennikarze z portali internetowych dla rodzin oraz...

czytaj dalej
Podróż prasowa we współpracy z ZOPOT Praga

Podróż prasowa we współpracy z ZOPOT Praga

Promocja Szlaku Orlich Gniazd w niestandardowej odsłonie - blogerka z Czech pokonała szlak na hulajnodze! W dniach 20 - 23 czerwca blogerka z czeskiego Brna - Weronika, przejechała 190 km na hulajnodze terenowej poznając uroki jednego z najpiękniejszych i najbardziej...

czytaj dalej
Śląskie z dzieckiem w Dzienniku Zachodnim

Śląskie z dzieckiem w Dzienniku Zachodnim

Przed Dniem Dziecka wraz z całym nakładem Dziennika Zachodniego ukazał się dodatek "Miejsca przyjazne dzieciom". Atutem wydania był niewątpliwie dzień emisji oraz nakład ponad 34 tys egz. (magazyn, program TV, tygodniki powiatowe). Tam właśnie znalazła się reklama...

czytaj dalej
Wizyta touroperatorów z Izraela

Wizyta touroperatorów z Izraela

W dniach 20-22 maja 2024 w województwie śląskim gościli czołowi touroperatorzy z Izraela (Mega tourism, Botz-adventures, Ophir Tours, Mona Tours, Amsalem Masaot, a także Facebook - menedżer społeczności Polska oraz izraelskie linie lotnicze Sundor (EL AL), a także...

czytaj dalej