Kampania #OdpoczywajwPolsce

18 cze, 2020 | Aktualności

Kampania #OdpoczywajwPolsce trwała latem 2020 dzięki współpracy Polskiej Organizacji Turystycznej, Śląskiej Organizacji Turystycznej i SLASKIE.travel. Już 21 czerwca w „Pytaniu na śniadanie” w TVP2, podczas specjalnych wejść, można było zobaczyć najciekawsze atrakcje w województwie śląskim.
Materiał został nagrany w Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu oraz w Zabytkowej Kopalni Srebra – obiekcie Światowego Dziedzictwa Unesco w Tarnowskich Górach. To miejsca wpisane na Szlak Zabytków Techniki województwa śląskiego.
Kolejnego dnia materiał kręcił się w Zabytkowej Kopalni Srebra – obiekcie Światowego Dziedzictwa Unesco w Tarnowskich Górach oraz na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i Zamku Ogrodzieniec. Pierwsze miejsce wpisane jest na Szlak Zabytków Techniki, zamek na Szlak Orlich Gniazd, a Jura to Polska Marka Turystyczna – kandydat.Kampania Odpoczywaj w Polsce zakończyła się 31 sierpnia 2020. Była jedną z największych kampanii promocyjnych realizowanych na rynku krajowym przez Polską Organizację Turystyczną w ostatnich latach.Kampania składała się z 3 części:

  1. Pierwszą i największą z nich była kampania telewizyjna. Podczas dwumiesięcznej kampanii w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych liczba kontaktów z reklamą w grupie 4+ wyniosła prawie 150 mln na antenie POLSATu oraz ponad 184 mln na antenie TVP! Piętnastosekundowe spoty emitowane były nie tylko na antenach głównych Polsatu oraz TVP, ale i na kanałach tematycznych. Ponad 1300 emisji spotu w dwumiesięcznej kampanii skutecznie inspirowała Turystów do wyboru najciekawszych kierunków podczas wakacyjnych podróży po Polsce.
  2. Działania POT w telewizji to nie tylko spoty. Polska Organizacja Turystyczna przy silnej współpracy z regionami stworzyła największy w polskiej telewizji śniadaniowej dedykowany cykl audycji „PNŚ na Lato”. W każdą sobotę oraz niedziele czerwca i lipca widzowie Pytania na Śniadanie mieli okazje poznawać najpiękniejsze zakątki Polski. Relacje z 16 regionów, które powstały w ciągu 36 dni zdjęciowych przyciągały średnio ponad 400 tys. widzów. Podczas dwumiesięcznego cyklu zrealizowano 48 felietonów z 16 regionów.
  3. Silnym wsparciem kampanii była także kampania on-line prowadzona nie tylko w mediach społecznościowych POT, ale i z pomocą Google Adwords oraz kampanii display na portalach horyzontalnych wraz z cyklem artykułów sponsorowanych o reagionach. Kampania Display trwająca prawie 2 miesiące wygenerowała prawie 80 milionów odsłon, liczba wyświetleń w kampanii Adwords to prawie 64 miliony. Zasięg postów na Facebook przekroczył ponad 8 mln.

Śląskie w statystykach kampanii:

PNŚ – oglądalność:

  • wejście 1 – 431 654
  • wejście 2 – 746 044
  • wejście 3 – 726 001
  • średnia – 601 301

FB + Instagram:

  • zasięg łączny – 465 173

GoogleAds:

  • wyświetlenia – 3 008 709

Artykuły:

  • zasięg UU – 19 330

#slaskietravel   #slaskie   #WybieramSlaskie   #SlaskieZaprasza

 

Pozostałe w tej kategorii

Światowy Dzień Turystyki w Cieszynie

Światowy Dzień Turystyki w Cieszynie

Światowy Dzień Turystyki to święto ustanowione w 1979 r. przez Światową Organizację Narodów Zjednoczonych ds. Turystyki a w województwie śląskim świętowaliśmy jego obchody w Cieszynie. Święto skupia wokół siebie całe spektrum pasjonatów turystyki. To czas dedykowany...

czytaj dalej