Kampania #OdpoczywajwPolsce

18 cze, 2020 | Aktualności

Kampania #OdpoczywajwPolsce trwała latem 2020 dzięki współpracy Polskiej Organizacji Turystycznej, Śląskiej Organizacji Turystycznej i SLASKIE.travel. Już 21 czerwca w „Pytaniu na śniadanie” w TVP2, podczas specjalnych wejść, można było zobaczyć najciekawsze atrakcje w województwie śląskim.
Materiał został nagrany w Sztolni Królowa Luiza w Zabrzu oraz w Zabytkowej Kopalni Srebra – obiekcie Światowego Dziedzictwa Unesco w Tarnowskich Górach. To miejsca wpisane na Szlak Zabytków Techniki województwa śląskiego.
Kolejnego dnia materiał kręcił się w Zabytkowej Kopalni Srebra – obiekcie Światowego Dziedzictwa Unesco w Tarnowskich Górach oraz na Jurze Krakowsko-Częstochowskiej i Zamku Ogrodzieniec. Pierwsze miejsce wpisane jest na Szlak Zabytków Techniki, zamek na Szlak Orlich Gniazd, a Jura to Polska Marka Turystyczna – kandydat.Kampania Odpoczywaj w Polsce zakończyła się 31 sierpnia 2020. Była jedną z największych kampanii promocyjnych realizowanych na rynku krajowym przez Polską Organizację Turystyczną w ostatnich latach.Kampania składała się z 3 części:

  1. Pierwszą i największą z nich była kampania telewizyjna. Podczas dwumiesięcznej kampanii w ogólnopolskich kanałach telewizyjnych liczba kontaktów z reklamą w grupie 4+ wyniosła prawie 150 mln na antenie POLSATu oraz ponad 184 mln na antenie TVP! Piętnastosekundowe spoty emitowane były nie tylko na antenach głównych Polsatu oraz TVP, ale i na kanałach tematycznych. Ponad 1300 emisji spotu w dwumiesięcznej kampanii skutecznie inspirowała Turystów do wyboru najciekawszych kierunków podczas wakacyjnych podróży po Polsce.
  2. Działania POT w telewizji to nie tylko spoty. Polska Organizacja Turystyczna przy silnej współpracy z regionami stworzyła największy w polskiej telewizji śniadaniowej dedykowany cykl audycji „PNŚ na Lato”. W każdą sobotę oraz niedziele czerwca i lipca widzowie Pytania na Śniadanie mieli okazje poznawać najpiękniejsze zakątki Polski. Relacje z 16 regionów, które powstały w ciągu 36 dni zdjęciowych przyciągały średnio ponad 400 tys. widzów. Podczas dwumiesięcznego cyklu zrealizowano 48 felietonów z 16 regionów.
  3. Silnym wsparciem kampanii była także kampania on-line prowadzona nie tylko w mediach społecznościowych POT, ale i z pomocą Google Adwords oraz kampanii display na portalach horyzontalnych wraz z cyklem artykułów sponsorowanych o reagionach. Kampania Display trwająca prawie 2 miesiące wygenerowała prawie 80 milionów odsłon, liczba wyświetleń w kampanii Adwords to prawie 64 miliony. Zasięg postów na Facebook przekroczył ponad 8 mln.

Śląskie w statystykach kampanii:

PNŚ – oglądalność:

  • wejście 1 – 431 654
  • wejście 2 – 746 044
  • wejście 3 – 726 001
  • średnia – 601 301

FB + Instagram:

  • zasięg łączny – 465 173

GoogleAds:

  • wyświetlenia – 3 008 709

Artykuły:

  • zasięg UU – 19 330

#slaskietravel   #slaskie   #WybieramSlaskie   #SlaskieZaprasza

 

Pozostałe w tej kategorii

Podróż studyjna blogerów z Węgier

Podróż studyjna blogerów z Węgier

We współpracy z Zagranicznym Ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Budapeszcie, Śląska Organizacja Turystyczna zorganizowała podróż prasową dla grupy z Węgier, w której znaleźli się  influencerzy oraz dziennikarze z portali internetowych dla rodzin oraz...

czytaj dalej
Podróż prasowa we współpracy z ZOPOT Praga

Podróż prasowa we współpracy z ZOPOT Praga

Promocja Szlaku Orlich Gniazd w niestandardowej odsłonie - blogerka z Czech pokonała szlak na hulajnodze! W dniach 20 - 23 czerwca blogerka z czeskiego Brna - Weronika, przejechała 190 km na hulajnodze terenowej poznając uroki jednego z najpiękniejszych i najbardziej...

czytaj dalej
Śląskie z dzieckiem w Dzienniku Zachodnim

Śląskie z dzieckiem w Dzienniku Zachodnim

Przed Dniem Dziecka wraz z całym nakładem Dziennika Zachodniego ukazał się dodatek "Miejsca przyjazne dzieciom". Atutem wydania był niewątpliwie dzień emisji oraz nakład ponad 34 tys egz. (magazyn, program TV, tygodniki powiatowe). Tam właśnie znalazła się reklama...

czytaj dalej
Wizyta touroperatorów z Izraela

Wizyta touroperatorów z Izraela

W dniach 20-22 maja 2024 w województwie śląskim gościli czołowi touroperatorzy z Izraela (Mega tourism, Botz-adventures, Ophir Tours, Mona Tours, Amsalem Masaot, a także Facebook - menedżer społeczności Polska oraz izraelskie linie lotnicze Sundor (EL AL), a także...

czytaj dalej