Instytut Promocji Gospodarki i Forum Marki Miejsca SPECIFICA mają przyjemność zaprosić na seminarium pn. “Jak skutecznie komunikować oferty turystyczne i kulturalne w czasie pandemii?” “SPECIFICA express” to cykl trzech 1,5-godzinnych dynamicznych spotkań. Prelegenci przedstawią krótkie prezentacje, praktyczne case study i komentarze wybranych raportów z badań. Celem spotkań “SPECIFICA express” jest przekazanie dobrych praktyk i wiedzy w pigułce, a także zainspirowanie do dyskusji.
Pierwszy z cyklu spotkań odbędzie się już 3 grudnia o godzinie: 13:00.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się:
– Jak przeprowadzić głośną kampanię wiralową w czasach lockdownu?
– Co można odczytać z dostępnych badań na temat turystyki w czasach pandemii?
– Jak promować instytucje kultury w kanałach online?
W ramach prezentacji wystąpią:
– Tomasz Stemplewski, Branding Expert
– Michał Zalewski, KBF Kraków
– Adam Kałucki, Locativo
– Marta Dziewulska, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
– Żaneta Czyżniewska, Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Seminarium odbędzie się 3 grudnia, początek o godz. 13:00, i będzie transmitowane na żywo na Facebooku na profilu Instytutu Promocji Gospodarki.
SZCZEGÓŁOWY PROGRAM WYDARZENIA dostępny jest na wydarzeniu na FB: tutaj.
Oficjalna strona Forum Marki Miejsca SPECIFICA: https://specifica.pl/