Strategia komunikacji na rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim.

25 sty, 2011 | Aktualności

W 2010 roku Polska Organizacja Turystyczna zleciła konsorcjum Ageron Polska i Ageron International opracowanie raportu „Strategia komunikacji na rynkach: brytyjskim, niemieckim i francuskim. ” Raport  opisuje sektor turystyczny w Polsce pod względem m.in wizerunku i dostępności komunikacyjnej Polski, infrastruktury turystycznej oraz działań marketingowych. Stanowi on podstawę do wypracowania koncepcji i przeprowadzenia kampanii mulimedialnej na rynkach brytyjskim, niemieckim i francuskim w latahh 2011-2012. Ponadto w raporcie znajdziemy analizę otoczenia konkurencyjnego naszego kraju : Republiki Czeskiej, Słowacji, Węgier i krajów nadbałtyckich oraz charakterystykę rynków docelowych.
Strategia komunikacji na rynkach:
brytyjskim, niemieckim, francuskim

Pozostałe w tej kategorii

Światowy Dzień Turystyki w Cieszynie

Światowy Dzień Turystyki w Cieszynie

Światowy Dzień Turystyki to święto ustanowione w 1979 r. przez Światową Organizację Narodów Zjednoczonych ds. Turystyki a w województwie śląskim świętowaliśmy jego obchody w Cieszynie. Święto skupia wokół siebie całe spektrum pasjonatów turystyki. To czas dedykowany...

czytaj dalej