Analiza konkurencyjności cenowej polskiej oferty „zimowej”

01 cze, 2011 | Aktualności

„Konkurencyjność cenowa polskich produktów turystycznych na wybranych rynkach emisyjnych w relacji do ofert głównych konkurentów” to tytuł badań wykonanych na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej zawierających analizę konkurencyjności cenowej polskiej oferty „zimowej” w katalogach zagranicznych touroperatorów w porównaniu do oferty  konkurencyjnych krajów.
Serdecznie zapraszamy do zapoznania się z raportem, który do pobrania poniżej:
Konkurencyjność cenowa… – raport z badań

Pozostałe w tej kategorii

Światowy Dzień Turystyki w Cieszynie

Światowy Dzień Turystyki w Cieszynie

Światowy Dzień Turystyki to święto ustanowione w 1979 r. przez Światową Organizację Narodów Zjednoczonych ds. Turystyki a w województwie śląskim świętowaliśmy jego obchody w Cieszynie. Święto skupia wokół siebie całe spektrum pasjonatów turystyki. To czas dedykowany...

czytaj dalej