Dobiegła końca kolejna edycja Międzynarodowych Targów Wrocławskich, które odbyły się w dniach 3-5 lutego w Hali Stulecia we Wrocławiu. Po raz pierwszy w tym roku zaprezentowane zostało nowe stoisko promocyjne województwa śląskiego, które cieszyło się dużą popularnością. Na stoisku regionalnym promowali się:
– Jura Krakowsko-Częstochowska (Zawiercie, Częstochowa, Stowarzyszenie Podziemne Trasy Turystyczne Polski oraz Związek Gmin Jurajskich)
– Beskidy (miasto Bielsko-Biała, Powiat bielski, Powiat Żywiecki oraz Stowarzyszenie „Region Beskidy”)
– Śląsk Cieszyński (Beskidzka 5, Żabi Kraj, Jastrzębie, Godów i Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej „Olza” z Cieszyna)
oraz Zabrze i Katowice.
Podczas 3 dni targów na stoisku województwa śląskiego dystrybuowane były materiały promocyjne dotyczące regionu: przewodniki, mapy, ulotki. Dużym zainteresowaniem cieszyło się wydawnictwo „Śląskie Smaki – ” będące zbiorem przepisów tradycyjnych kuchni woj. śląskiego, jak również folder Szlaku Zabytków Techniki Woj. Śląskiego oraz przewodnik po województwie z informatorem i mapami.
Nowością na stoisku były również animacje, które zapewnili artyści Zespołu Pieśni i Tańca „Śląsk” – można było skorzystać z usług profesjonalnego wizażysty i na własnej skórze przekonać się jak wygląda makijaż sceniczny oraz zrobić sobie zdjęcie w strojach ludowych i wysłać pocztówkę z targów na adres mailowy.
Oprócz animacji na stoisku Zespół Pieśni i Tańca „Śląsk” można było usłyszeć na scenie głównej drugiego dnia targów.