Serdecznie zapraszamy do udziału w ogólnopolskim szkoleniowym projekcie otwartym „Akademia Gościnności”. Akademia Gościnności to 6 praktycznych szkoleń doskonalących umiejętności z zakresu obsługi klienta. Szkolenia adresujemy do menedżerów i pracowników branży hotelarskiej.Głównym celem Akademii Gościnności jest zwiększenie efektywności biznesowej mikro, małych i średnich przedsiębiorstw dzięki dostosowaniu poziomu świadczonych usług do rosnących oczekiwań i wymagań klientów. Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej i realizowany pod nadzorem Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Inicjatorem i gospodarzem Akademii jest firma szkoleniowo-doradcza House of Skills. Patronat nad projektem objęła Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Redakcja TTG Poland. Już od 28 kwietnia 2010 r. zapraszamy Państwa do doskonalenia własnych biznesów w zakresie budowania satysfakcjonujących i zyskownych relacji z klientem. Wszystkie potrzebne informacje znajdą Państwo na www.akademiagoscinnosci.pl. Akredytacje na newsletter Akademii Gościnności na: http://baza.akademiagoscinnosci.org/formularze/akredytacja
Wizyta dziennikarzy z the Jerusalem Post w Śląskim
W dniach 29.06-2.07 2024 w województwie śląskim gościli dziennikarze z Izraela, z poczytnego portalu informacyjnego – The Jerusalem Post*. Dziennikarze zwiedzili czołowe atrakcje regionu, w tym Kopalnię Guido, Nikiszowiec, czy Strefę Kultury w Katowicach. Odwiedzili...