Dobiegła końca konferencja Polskiej Organizacji Turystycznej pt „Bajkowy urlop w Polsce”. Wydarzenie odbyło się na Zamku Ogrodzienieckim w Podzamczu i było podsumowaniem dotychczasowych działań zrealizowanych w ramach projektu Promujmy Polskę Razem, prowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną w latach 2010-2014, którego celem jest promocja turystycznych atrakcji Polski na rynkach zagranicznych.
W ramach projektu na Zamku Ogrodzienieckim trwa również akcja promocyjna przeznaczona dla otwartej publiczności – mieszkańców Jury Krakowsko-Częstochowskiej, woj. śląskiego i odwiedzających Zamek turystów. Do ich dyspozycji w godzinach od 10:00 – 18:00 w dniu dzisiejszym oddana została ścianka promocyjna zachęcająca do odgrywania scenek z wykorzystaniem dostępnych rekwizytów.
W ramach akcji prowadzony jest konkurs „Zostań Twarzą regionu”. Udział w konkursie mogą wziąć wszyscy autorzy scenicznych inscenizacji, a dla zwycięzców Polska Organizacja Turystyczna przygotowała niezwykłą nagrodę: możliwość udziału w prawdziwej kampanii reklamowej! W każdym z regionów wyłonione zostanie – w efekcie najpierw głosowania internautów, a później werdyktu jury – po jednej, najciekawszej bajkowo-turystycznej inscenizacji. Ich autorzy, laureaci konkursu, będą się mogli zobaczyć na ponad 250 billboardach, które zawisną na terenie całego kraju, a dodatkowo otrzymają honoraria w wysokości 2000 złotych. Wszystkie szczegóły i zasady konkursu zamieszczone są na stronie twarzregionu.pl.
Akcja promocyjna w malowniczych, jurajskich plenerach Zamku Ogrodzieniec podczas trwającego Dnia Otwartego Zamku jest również promocją nowej trasy zwiedzania zrealizowanej dzięki środkom z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013.
Partnerem kampanii Polskiej Organizacji Turystycznej w województwie śląskim jest Śląska Organizacja Turystyczna.