Śląska Organizacja Turystyczna zaprasza do udziału w postępowaniu konkursowym (zapytanie ofertowe) na wyłonienie wykonawcy zadania: Mobilne „Śląskie Smaki”® - Food Truck „Śląskie Smaki”®, ukierunkowanego na promocję kuchni regionalnej i produktów lokalnych województwa...
Biuro prasowe
Robert Makłowicz promuje Śląskie na kanale YouTube
Robert Makłowicz promuje Śląskie. W październiku 2021 r. na kanale YouTube Roberta Makłowicza (Kanał Roberta Makłowicza na YouTubie), pojawiły się pierwsze z pięciu odcinków serii nagranej w województwie śląskim. Robert Makłowicz dziennikarz, pisarz, publicysta,...
Rynek turystyki biznesowej w Katowicach w 2014 roku
W 7042 spotkaniach biznesowych w stolicy Górnego Śląska w 2014 roku (przyrost o prawie 17% w porównaniu z rokiem 2013) uczestniczyło ponad pół miliona uczestników. Średnie wydatki uczestnika spotkania konferencyjnego korzystającego z noclegu w Katowicach kształtowały...
Śląskie na targach turystycznych w Wiedniu i Utrechcie
W ubiegłym tygodniu miały miejsce dwa kluczowe zagraniczne wydarzenia, na których odbywała się promocja województwa śląskiego. Pierwszym wydarzeniem były Międzynarodowe Targi Turystyczne Vakantiebeurs w Utrechcie (Holandia) odbywające się w dniach 13-18 stycznia. W...
TT Warsaw za nami!
W dniu 29 listopada dobiegły końca odbywające się w Warszawie 22. Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw kończąc tym samym tegoroczną promocję województwa śląskiego na krajowych targach turystycznych. Podczas wydarzenia województwo śląskie zaprezentowało walory...
Fotograf wydawnictwa DuMont w Śląskim
W dniach 13-15 listopada w województwie śląskim przebywał fotograf wydawnictwa DuMont zbierający materiał do przewodnika po Polsce południowej, którego wydanie zaplanowano na październik 2015 roku. Wydawnictwo będzie dystrybuowane w Niemczech, Austrii i Szwajcarii....
Poznań zdobyty!
Dobiegły końca 25. Targi Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2014 w Poznaniu. Tegoroczna edycja była wyjątkowa nie tylko za sprawą jubileuszu ich 25 lecia. Po raz pierwszy oficjalnym Regionem Partnerskim targów było Województwo Śląskie. Z tej okazji nie...
Śląskie na Ukrainie
W dniach 1-3 października 2014 miała miejsce kolejna edycja targów turystycznych UKRAINE w Kijowie. Preferencje wyjazdowe turystów z Kijowa od lat pokazują niezmienny trend dużego zainteresowania turystyką zimową. W związku z tym na stoisku narodowym organizowanym...
Finlandia w Śląskim!
W dniach 24-27 września w województwie śląskim przebywali na study press dziennikarze Stowarzyszenia dziennikarzy turystycznych w Finlandii. Podczas Mistrzostw Świata w siatkówce, których finał odbył się 21 września w Katowicach do miasta, wg szacunków, zjechało około...
ŚLĄSKIE oficjalnym regionem partnerskim targów TOUR SALON 2014 w Poznaniu!
Z przyjemnością informujemy, że Województwo Śląskie zostało oficjalnym regionem partnerskim Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2014, które odbędą się 23-25 października w Poznaniu. W związku z wydarzeniem województwo śląskie przygotowało szereg...
Golf w śląskim – podróż studyjna dziennikarzy z Holandii
W dniach 28-30 sierpnia w województwie śląskim gościliśmy przedstawicieli mediów oraz touroperatorów z Holandii. Celem podróży było zapoznanie grupy z polami golfowymi w śląskim oraz propozycjami zwiedzania okolicznych atrakcji w czasie wolnym. Program pierwszych dni...
Badanie krajowego rynku turystycznego
Serdecznie zapraszamy do lektury dokumentu "Badanie krajowego rynku turystycznego" przygotowanego przez PBS Sp. z o.o. na zlecenie Polskiej Organizacji Turystycznej. Celem badania była analiza segmentacji turystów krajowych oraz pozyskanie informacji m.in. na temat...
Press trip w śląskim
W dniach 25-27 lipca gościliśmy w naszym regionie przedstawicielki mediów z Wielkiej Brytanii. Podczas 3 dni pobytu w śląskim centrum regionu miały okazję poznać śląskie od środka oraz zobaczyć nie tylko obiekty otwarte, ale również te, które dopiero zostaną...
Badanie ruchu turystycznego podczas Industriady 2014
Głównym celem badania było poznanie opinii uczestników imprez organizowanych w ramach Industriady 2014 na temat festiwalu. W szczególności celem badania było poznanie: Stopnia znajomości marki „INDUSTRIADA”, źródeł informacji o festiwalu; Motywów i modelu uczestnictwa...