Promocja turystyczna województwa śląskiego na targach krajowych wraz z publikacją materiałów informacyjnych i promocyjnych.
Projekt „Śląskie. Pozytywna energia. Promocja turystyczna województwa śląskiego na targach krajowych wraz z publikacją materiałów informacyjnych i promocyjnych” realizowany jest w ramach Działania 3.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 „Promocja turystyki”.
Celem projektu jest przeprowadzenie 14. skutecznych, intensywnych kampanii promocyjnych markowych produktów turystycznych Województwa Śląskiego.
Do celów pośrednich zaliczyć należy:
- rozwój współpracy wewnątrz województwa dla tworzenia w spójny sposób regionalnych produktów turystycznych,
- zainicjowanie spójnego regionalnego systemu promocji turystyki,
- wzrost konkurencyjności produktów turystycznych Województwa Śląskiego przez realizację kampanii promocyjnych
Lider projektu:
- Śląska Organizacja Turystyczna
Partnerzy projektu:
- Stowarzyszenie „Region Beskidy”
- Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej OLZA
- Związek Gmin Jurajskich
- Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego z siedzibą w Rybniku
Koszty całkowite projektu wynoszą 1 764 706,00 zł, z tego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (85%) – 1 500 000,00 zł. Realizacja projektu potrwa do końca 2011 roku.
Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.silesia-region.pl
Zakres projektu obejmuje:
- przeprowadzenie 14 kampanii promocyjnych na krajowych targach turystycznych (regionalne stoisko Województwa Śląskiego)
- Międzynarodowe Targi Turystyczne we Wrocławiu (2010,2011)
- Międzynarodowe Targi Turystyki, Rekreacji i Wypoczynku „Intourex” (2011)
- Targi Region Turystyczne Na styku kultur w Łodzi (2011)
- Międzynarodowe Targi Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego Glob 2012 w Katowicach (2010, 2011)
- Targi Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie (2010,2011)
- Gdańskie Targi Turystyczne (2010,2011)
- Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw w Warszawie (2010,2011)
- Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu (2010,2011)
- publikację materiałów promocyjnych w tym wydawnictw informacyjno – promocyjnych dystrybuowanych podczas targów turystycznych
- Przewodnik „Śląskie z dzieckiem”
- Przewodnik „Od Jury po Beskidy”
- Przewodnik turystyczny „Śląskie” + 2 mapy
- „Szlaki Rowerowe Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i okolic”
- Przewodnik „Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego”
- Folder „Śląskie Smaki”
- „Atlas rowerowy Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego”
- katalog „Beskidy. Bezgraniczna energia!”
- Atlas tras rowerowych – przewodnik po szlakach rowerowych polskiej części Euroregionu Śląsk Cieszyński
- Przewodnik po regionalnych produktach turystycznych polskiej części Euroregionu Śląsk Cieszyński („Produkty turystyczne” i „Mapa turystyczna” – folder informacyjny z mapą)
- Przewodnik Jura Krakowsko-Częstochowska
- Przewodnik Szlak Orlich Gniazd
- Mapa 101 atrakcji Jury Krakowsko-Częstochowskiej
- Mapa szlaków rowerowych i pieszych Jury Krakowsko-Częstochowskiej
- Prezentacja multimedialna Jury Krakowsko-Częstochowskiej
Linki do poszczególnych kampanii promocyjnych:
[post_list name=”projekt_slaskie”]
Sprawozdanie końcowe z realizacji projektu