Śląskie. Pozytywna energia

Promocja turystyczna województwa śląskiego na targach krajowych wraz z publikacją materiałów informacyjnych i promocyjnych.

Projekt „Śląskie. Pozytywna energia. Promocja turystyczna województwa śląskiego na targach krajowych wraz z publikacją materiałów informacyjnych i promocyjnych” realizowany jest w ramach Działania 3.4 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 „Promocja turystyki”.
Celem projektu jest przeprowadzenie 14. skutecznych, intensywnych kampanii promocyjnych markowych produktów turystycznych Województwa Śląskiego.
Do celów pośrednich zaliczyć należy:

  • rozwój współpracy wewnątrz województwa dla tworzenia w spójny sposób regionalnych produktów turystycznych,
  • zainicjowanie spójnego regionalnego systemu promocji turystyki,
  • wzrost konkurencyjności produktów turystycznych Województwa Śląskiego przez realizację kampanii promocyjnych

Lider projektu:

  • Śląska Organizacja Turystyczna

Partnerzy projektu:

  • Stowarzyszenie „Region Beskidy”

  • Stowarzyszenie Rozwoju i Współpracy Regionalnej OLZA

  • Związek Gmin Jurajskich

 

  • Związek Gmin i Powiatów Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego z siedzibą w Rybniku

 

Koszty całkowite projektu wynoszą 1 764 706,00 zł, z tego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (85%) – 1 500 000,00 zł. Realizacja projektu potrwa do końca 2011 roku.

Informacje źródłowe na temat Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 znajdują się na stronie www.rpo.silesia-region.pl

 

Zakres projektu obejmuje:

  • przeprowadzenie 14 kampanii promocyjnych na krajowych targach turystycznych (regionalne stoisko Województwa Śląskiego)
    • Międzynarodowe Targi Turystyczne we Wrocławiu (2010,2011)
    • Międzynarodowe Targi Turystyki, Rekreacji i Wypoczynku „Intourex” (2011)
    • Targi Region Turystyczne Na styku kultur w Łodzi (2011)
    • Międzynarodowe Targi Turystyki, Sprzętu Turystycznego, Żeglarskiego i Sportowego Glob 2012 w Katowicach (2010, 2011)
    • Targi Turystyki i Wypoczynku LATO w Warszawie (2010,2011)
    • Gdańskie Targi Turystyczne (2010,2011)
    • Międzynarodowe Targi Turystyczne TT Warsaw w Warszawie (2010,2011)
    • Targi Regionów i Produktów Turystycznych Tour Salon w Poznaniu (2010,2011)
  • publikację materiałów promocyjnych w tym wydawnictw informacyjno – promocyjnych dystrybuowanych podczas targów turystycznych
    • Przewodnik „Śląskie z dzieckiem”
    • Przewodnik „Od Jury po Beskidy”
    • Przewodnik turystyczny „Śląskie” + 2 mapy
    • „Szlaki Rowerowe Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego i okolic”
    • Przewodnik „Szlak Zabytków Techniki Województwa Śląskiego”
    • Folder „Śląskie Smaki”
    • „Atlas rowerowy Subregionu Zachodniego Województwa Śląskiego”
    • katalog „Beskidy. Bezgraniczna energia!”
    • Atlas tras rowerowych – przewodnik po szlakach rowerowych polskiej części Euroregionu Śląsk Cieszyński
    • Przewodnik po regionalnych produktach turystycznych polskiej części Euroregionu Śląsk Cieszyński („Produkty turystyczne” i „Mapa turystyczna” – folder informacyjny z mapą)
    • Przewodnik Jura Krakowsko-Częstochowska
    • Przewodnik Szlak Orlich Gniazd
    • Mapa 101 atrakcji Jury Krakowsko-Częstochowskiej
    • Mapa szlaków rowerowych i pieszych Jury Krakowsko-Częstochowskiej
    • Prezentacja multimedialna Jury Krakowsko-Częstochowskiej

Linki do poszczególnych kampanii promocyjnych:
[post_list name=”projekt_slaskie”]


Sprawozdanie końcowe z realizacji projektu